★بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم★لآ اِلَهَ اِلّا اللّهُ مُحَمَّدٌ رَسُوُل اللّهِ★اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ★
YaNabi.in
#Mota_Chand dekh kar falsafa bigaadne walo ke liye - Ja-al-haq Discussions on

#Mota_Chand dekh kar falsafa bigaadne walo ke liye

#Mota_Chand dekh kar falsafa bigaadne walo ke liye:
Tehreer: #Nisaar_Misbahi

Translation: Wazahat Khan Qadri Rashidi


• Imam Tibrani Al Mu'ajam Al awsat me ek Hadees e Hasan riwayat farmate hain:-
- Allah ke Rasool sallallaho alaihe wasallam ne farmaya:
من اقتراب الساعة أن يرى الهلال قبلا فيقال لليلتين، وأن تتخذ المساجد طرقاً، وأن يظهر موت الفجأة.

امام مناوی "التنویر في شرح الجامع الصغیر" میں اس کی شرح میں فرماتے ہیں:

(من اقتراب الساعة أن يرى الهلال قبلاً) بفتح القاف والباء الموحدة أي ساعة ما يطلع، لعظمته ووضوحه من غير أن يتطلب. (فيقال: لليلتين) أي يقول من رآه: إنه لليلتين وما هو إلا لليلة.

Yaani Qayamat ki nishani hai ke #Naya #Chand niklate hi apne mote aur wazeh hone ki wajese begair talash ke fauran Nazar ajayega, toh kaha jayega ke ye 2 raato ka hai (halanke wo 2 raato ka nahi balke usi raat ka bilkul naya chand hoga), neez qayamat ki ek nishani ye bhi hai ke masjido ko raasta bana liya jayega, neez achanak hone wali maut ki kasrat hogi. 

• Imam Tibrani Al Mu'ajam Al Sageer me ek Hadees e Sahih Riwayat farmate hai:
من اقتراب الساعۃ انتفاخ الأھلۃ, و أن يرى الهلال لليلته فيقال: لليلتين.
Qayamat qareeb hone ki ek nishani Naye Chand ka mota hona bhi hai, neez ye ke chand usi raat ka hoga fir bhi kaha jayega ke 2 raato ka hai.

• Sahih Muslim Shareef, Kitab us Saum me ek hadees hai:
عَنْ كُرَيْبٍ أَنَّ أُمَّ الْفَضْلِ بِنْتَ الْحَارِثِ بَعَثَتْهُ إِلَى مُعَاوِيَةَ بِالشَّامِ. 
قَالَ: فَقَدِمْتُ الشَّامَ فَقَضَيْتُ حَاجَتَهَا وَاسْتُهِلَّ عَلَيَّ رَمَضَانُ وَأَنَا بِالشَّام،ِ فَرَأَيْتُ الْهِلَالَ لَيْلَةَ الْجُمُعَةِ. 
ثُمَّ قَدِمْتُ الْمَدِينَةَ فِي آخِرِ الشَّهْرِ، فَسَأَلَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا. ثُمَّ ذَكَرَ الْهِلَالَ فَقَالَ: مَتَى رَأَيْتُمْ الْهِلَالَ؟ فَقُلْتُ: رَأَيْنَاهُ لَيْلَةَ الْجُمُعَة. فَقَال:َ أَنْتَ رَأَيْتَهُ ؟ فَقُلْتُ: نَعَمْ، وَرَآهُ النَّاسُ، وَصَامُوا وَصَامَ مُعَاوِيَةُ. 
فَقَالَ: لَكِنَّا رَأَيْنَاهُ لَيْلَةَ السَّبْتِ، فَلَا نَزَالُ نَصُومُ حَتَّى نُكْمِلَ ثَلَاثِينَ أَوْ نَرَاهُ. فَقُلْتُ: أَوَ لَا تَكْتَفِي بِرُؤْيَةِ مُعَاوِيَةَ وَصِيَامِهِ ؟ 
فَقَالَ : لَا، هَكَذَا أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.
Yaani Hazrat Kuraib (Taba'een) ko ummul fazl bint e harish ne ek kaam se Ameer e muawiya ke pas mulk e sham bheja (Ye Ameer e Muawiya ke zamana e khilafat ka waqiya hai). Hazrat Kuraib wahan gaye kaam kiya, usi dauran wahan Ramzan ka chand nazar aagya, farmate hai jummah ki raat 29 shabaan ko maine chand dekha, fir mahine (yaani ramzan) ke akhir me main #Madine Shareef wapas aaya, Hazrat Abdullah bin Abbas Radiallahu anho se Ramzan ke naye chand ka tazkira hua toh unhone pucha: Tum logo ne waha chand kab dekha? Maine kaha: Humne jummah ki raat usey dekha. Abdullah bin Abbas ne pucha: Tumne khud dekha? Hazrat Kuraib ne jawab diya: Haan maine khud dekha, logon ne bhi dekha aur Jummah ke din tamam log aur khalifa e waqt Ameer Muawiya ne bhi roza rakha. Uspar Abdullah bin abbas Ne farmaya ke humne toh Sanichar (Saturday) ki raat chand dekha, tab se hum roza rakh rahe hain. Ab hum (Sanichar {Saturday} ke aitebar se) ya toh 30 roze poore karenge ya (29 hi ko) chand dekh lenge. 
Maine Arz kiya: Kya (Khalifa e waqt) Ameer e Muawiya ka chand dekhna aur (jummah hi ko) roza rakhna apke liye kaafi nahi?
Hazrat Abdullah bin Abbas ne farmaya: Nahi! 
Allah ke Rasool sallallaho alaihe wasallam ne hume iska hukm diya hai. 
(Sahih Muslim Shareef) 

Muslim Shareef me hi ek aur hadees pak hai
Baab: (بابُ بيان أنه لا اعتبار بكبر الهلال وصغره وأن الله تعالى أمده للرؤية فإن غم فليكمل ثلاثون)

1088- عن أبي البختري قال خرجنا للعمرة، فلما نزلنا ببطن نخلة، قال: تراءينا الهلال. فقال بعض القوم: هو ابن ثلاث. وقال بعض القوم: هو ابن ليلتين. قال: فلقينا ابن عباس ، فقلنا : إنا رأينا الهلال فقال بعض القوم هو ابن ثلاث وقال بعض القوم هو ابن ليلتين فقال : أي ليلة رأيتموه ؟ قال : فقلنا : ليلة كذا وكذا. فقال : إن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: إن الله مده للرؤية فهو لليلة رأيتموہ.
Abu Al Bakhtari bayan karte hain: Hum Umrah ke liye nikle jab hum 'Batan Nakhla' pahunche toh humne chand dekhne ki koshis ki, Kuch logo ne chand dekh kar kaha: ye 3 deen ka hai, kuch ne kaha: 2 din ka hai.
Phir Humari Mulaqat Abdullah bin abbas Radiallahu anho se huwi. Humne Arz ki: Humne chand dekha toh koi usey 3 din ka keh raha tha aur koi 2 din ka keh raha tha,
Hazrat Ibn Abbas ne Pucha tumne kis din dekha? Humne kaha: Falaa'n din dekha.
Toh aapne farmaya Allah ke Rasool sallallaho alaihe wasallam ne farmaya hai ke Allah ne Ruiyat ke liye usey mota kardiya hai, wo us din ka hai jis din tumne dekha hai.
(Sahih Muslim, Kitab us Saum, Baab bayan Anah La Aitebar Bakbar Al hilaal wa sugrah). 

Naye chand ke mote aur der tak rehne ka falsafa bigaadne wale in Ahaadees ko pehle dekhein, Fir Khuda taufiq de toh Deeni Ehkaam kuch samjne ki koshish karein,
Bilaa wajeh ka drama aur hungama karke musalmano ke is muqaddas mahine ke qeemti lamhaat zaya na karein.
(Nisaar Misbahi) 
Shab e awwal Ramzaan 1439 Hijri

Comments

Sign In or Register to comment.
|Donate|Shifakhana|Urdu/Hindi|All Sunni Site|Technology|